Heb jij een klacht?

Dat vinden we ontzettend jammer. We gaan graag samen met jou op zoek naar de beste oplossing!! Lees hieronder over onze klachtenregeling.


Klachtenregeling

In-Ontwikkeling streeft naar tevredenheid van opdrachtgevers en deelnemers, maar wanneer er toch klachten zijn over diensten (zoals trainingen, opleiding of workshops), is er een klachtenprocedure beschikbaar.


Indienen van een klacht:

  • Klachten over de aan de deelnemer/opdrachtgever geleverde opleiding(en) dienen binnen uiterlijk 21 dagen na levering of afronding schriftelijk gemotiveerd aan In-Ontwikkeling te worden meegedeeld: info@in-ontwikkeling.nl
  • Klachten kunnen tevens worden besproken met betrokken trainers/coaches tijdens de opleiding of via het evaluatieformulier.
  • In-Ontwikkeling neemt iedere klacht serieus en zal in contact met de aanmelder in samenspraak op zoek naar een passend antwoord of oplossing.
  • Indien de klacht niet naar tevredenheid wordt afgehandeld, kan een onafhankelijke derde Motivation Leaders of een geschillencommissie; www.erisietsmisgegaan.nl worden ingeschakeld. Motivation Leaders B.V., Hendrik Dijkstraleane 1, 8525 GM Langweer, 06-45526405 info@motivationleaders.nl.
  • Het oordeel van de onafhankelijke derde of beroepsinstantie is voor In-Ontwikkeling bindend; eventuele consequenties worden door In-Ontwikkeling snel afgehandeld.

 

Vereisten schriftelijke klacht:

  • Naam en adres van de klager.
  • Datum van melding.
  • Duidelijke omschrijving van de klacht.
  • Handtekening van de klager.


Termijnen en behandeling:

  • Klachten over de aan de deelnemer/opdrachtgever geleverde zaken en/of opleiding(en) dienen binnen uiterlijk 21 dagen na levering schriftelijk gemotiveerd aan In-Ontwikkeling te worden meegedeeld, bij gebreke waarvan de deelnemer/opdrachtgever geacht wordt akkoord te zijn gegaan met het geleverde en afstand te hebben gedaan van alle rechten en bevoegdheden die deze op grond van de wet en/of overeenkomst ten dienste staan.
  • Je ontvangt bij het melden van een klacht een ontvangstbevestiging binnen 7 werkdagen.
  • Je ontvangt een reactie/antwoord binnen 15 werkdagen. Als de reactie langere verwerkingstijd vraagt dan zal tussentijds een reactie worden gestuurd naar de aanmelder. Uiterlijk binnen 30 dagen vindt een inhoudelijke reactie plaats.
  • De klacht wordt vertrouwelijk behandeld.

·       Het indienen van een klacht heeft geen nadelige gevolgen voor de

        relatie of voortgang van het traject met In-Ontwikkeling.

  • Je ontvangt bij een klacht een schriftelijke verklaring, waarin staat of de klacht gegrond is bevonden en welke acties en maatregelen worden genomen.
  • Klachten worden opgenomen in het klachtendossier.
  • Documentatie wordt één jaar bewaard.


Bezwaar en geschil:

  • Als de interne afhandeling geen oplossing biedt, blijft als uiterste optie de gang naar de rechter mogelijk.